23 март, 2016

I love spring TAG

Здравейте,
Заради настъпването на пролетта, бях тагната от Нора да направя един интересен таг, свързан със сезона.


1.Каква е пролетта там, където живееш?
Въпреки че в момента е трудно да се нарече пролет, сезонът принципно е прекрасен. Дърветата започват да разцъфват, аромат на цветя се носи из въздуха и времето е много приятно - нито твърде горещо, нито твърде студено. Може би точно заради това е и любимият ми сезон.

2.Най-очакваното излизане на книга тази пролет?
Преди седмица-две щях да кажа, че това е "Кралица на сенките" на Сара Дж. Маас, но тъй като я прочетох на английски, изборът ми за нея отпада. Затова ще кажа, че това е "Лейди Полунощ" на Касандра Клеър, чиято книга е така очаквана с нетърпение от всички.

3.Покажи корица, която ти напомня за пролетта.
 Несъмнено "Рисунка за Айла". Всичко в тази книга крещи "пролет".


4.Къде ще четеш тази пролет?
Аз съм човек, който не се влияе от смяната на сезоните относно четенето на книги, така че се придържам към плана да чета вкъщи и доколкото е възможно в училище.

5.Намери корица със слънцето на нея.
Може би това беше най-трудният въпрос, на който трябваше да отговоря. След 10 минутно разглеждане на корици, най-накрая се спрях на "Петата Вълна". Не се връзва много с пролетта, но пък за сметка на това, слънцето е доста добре изразено.



6.Кои са любимите ти пролетни четива?
Отново важи правилото, че не се повлиявам кой знае колко от сезона, но да кажем, че предпочитам малко по-леки книги за четене. Макар че и тогава, пак задължително продължавам да чета фентъзи.



7.Намери книга с много различни цветове по нея.

Първата книга, за която веднага се сетих, беше "I'll give you the sun", защото на корицата и присъства абсолютно всеки цвят. След това в ума ми изскочи и невероятната корица на "Моята прекрасна книжарничка" и затова реших да добавя и нея.

Благодаря на Нора за тага, а относно кой аз ще тагна, това са Памела, Ади и Юлия.
Но, разбира се, всеки желаеш може да направи тага.

Няма коментари:

Публикуване на коментар